fredag 6 juni 2008

Sneak peak

Vardagsrum och sovalkov till vänster

Sovalkov

Jag och Theo (i enormt behov av en sommarklippning) hos mamma

Äntligen har jag hittat min usb-sladd längst ner i en kartong så nu kan jag bjuda på några bilder på min nya lägenhet. Detta är precis när jag flyttat in, nu ska väggarnas vita färg fräschas upp i vardagsrum och kök, köksgolvet ska slipas och så småningom ska även tak och väggar i hallen målas. Fastän jag ännu inte sovit en enda natt i lägenheten stortrivs jag så fort jag kommer innanför dörren. Uppackningen av alla saker har gått lite långsamt då jag prioriterat att spendera alla dagar på stranden i Åhus. I dag hade vi en riktig toppendag som avslutades med grillning i stugan - nu är det verkligen sommar på allvar!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, Theo ser sådär nöjd ut med att vara med på bilden...."släpp ner mig!"

Ses snart!
Kram

Anonym sa...

Ja nu är det sommar på allvar. Sol och bad får prioriteras framför alla andra ting som borde göras. Lägenheten ser riktigt! fin ut elin! Där skulle jag oxå vilja bo :)

Saknar dig vännen. Puss och kram till dig!

Anonym sa...

Lägenheten är verkligen superfräsch! Där passar du bra in :)

Puss kram!