söndag 21 september 2008

Frukost i solen

Trots att jag känt mig trött har det varit en väldigt skön dag. Fick ligga kvar länge i sängen och titta på nyhetsmorgon innan jag mötte upp Sandra för frukost. Åt en väldigt god räckmacka och drack en latté och njöt av att kunna sitta på en uteservering i solen. Något kallt men skönt med frisk luft efter att ha jobbat min sjunde dag i sträck.

På eftermiddagen tog vi en promenad på stranden och fikade blåbärspaj och nougatglass med Pontus föräldrar. Kan det inte vara söndag åtminstone två dagar i veckan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, här var det bloggat. Jättekul suprise! Jag vill oxå ha två söndagar i veckan, kravlösa härliga dagar.

Räkmackan påminner mig om våra räkmackor vi gjorde, din var i samma klass som denna medan min var lite fulare, haha. Då är det som det ska :)

Jag saknar dig Elin! Snart flyttar ni in och börjar plugget, tänka sig.

Ta hand om dig och njut av härliga höstdagar. Puss puss puss!

Anonym sa...

jag saknar dig också! kramkram