söndag 7 oktober 2007

Far far away









Sonnyboy är ju min idol på många sätt och vis, som när det kommer till fotografering t ex. Har ju skrivit om hans fotoblog tidigare men den tåls att nämnas igen. Brukar sitta och titta på bilderna ganska ofta när jag får lite tid över. Som i dag t ex. Det slår mig hur mycket det är som händer hela tiden. Sonny bor i USA, vi har haft en fantastiskt resa dit för att hälsa på honom, ett hus som inte längre är vårt, en söt katt som inte längre jävlas med mig, vänner som kommer och går. Tiden går otroligt fort och det är när jag tänker på det som jag undrar varför jag lägger min tid på att vara på en plats där jag egentligen inte vill vara. Svaret är enkelt, tänk om verkligheten också var det.

Bjuder på några bilder som Sonny tagit. Drömmer mig bort till friheten av att resa. Om två månader befinner jag mig på andra sidan jordklotet. Så långt bort jag kan komma.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vackra bilder!
Var är de två sista från?
Kul vi hade det i USA. Henrik åker tillbaka i morgon.
Du ska ju inte vara i Gävle så mycket mer eller hur?
Ses på tisdag.
Puss o kram!!
Mamma

Elin Wigermo sa...

Solnedgångskorten är alla från Upper Peninsula och det näst sista kortet är från Point Peele, Canada.

Sant som du säger, ses snart! Puss