onsdag 17 oktober 2007

Skåneland



Som alltid är det härligt att komma hem. Hemma är ju ändå hemma. Har mest jobbat men även hunnit träffa familjen. Besök hos farmor och middag med systrarna i helgen. Jag och Anna hyrde film och invigde ( i alla fall för min del) den nya lägenheten i lördags. Grunden börjar bli klar och nu är det bara inredningen som ska på plats. Stackars pappa, han får nog följa med till Australien och sola och bada en månad efter det här. Men snyggt blir det. Modernt till skillnad från den gamla fina stilen i huset.

I dag är jag ledig och ska upp till stan och göra av med pengar som jag inte har. Nice.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt det ser ut! Jag vill se fler bilder på lägenheten. Kan du inte ta ett gäng och lägga upp? Vi kan väl skypa i helgen?

Kram
Sonny

Anonym sa...

Så nu är den på plats, 42" tv´n :) nice. vad skönt att du har det så bra och vad spännande med lägenheten. Saknar dig vännen. Puss på dig!