torsdag 25 oktober 2007

Krogsnäs 071025

Morfars sjöbod
Sillabacken med havet mot Öland
Theo hälsar på hästarna

Mamma i sin söta mössa

Hemkommen efter en härlig tripp till sommarstugan i Blekinge med mamma och Theo. Vet inte vad det är men jämt när jag kommer dit blir jag trött så det känns som att någon klubbat ner mig med ett basebollträ. Sen sover man gott som aldrig förr i ett lite småruggigt kallt hus där det är så mörkt och så tyst att det känns som om man är mitt ute i igenstans. Det var fullmåne i går kväll och vi tog en promenad ner till havet, trodde att det skulle bli sol idag men vaknade med tjock dimma som kom in från Öland. Väldigt fint så det var bara att passa på och gå ut och ta lite kort. Grannen hade fyra hästar som gick och betade i hagen precis vid vårt hus vilket Theo tyckte var väldigt spännande. Solen kom på eftermiddagen och vi gick ännu en lång promenad i skogen innan vi körde hem. Skönt sätt att spendera en ledig dag på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Din blogg är fantastisk. Välgjord, inspirerande och frambringar en "må-bra-känsla" som sprider sig i kroppen. Var har jag varit den senaste tiden? Keep up the good work och du kan räkna med ett troget fan framöver. ;) Jag är glad att du kämpar med löpningen och att det känns bra! Vilken god broccolisoppa, finns det något bättre i höstrusket? =) Love/Helena