fredag 28 mars 2008

Godaste lunchen

Kom till Gävle i går kväll för att redovisa ett arbete idag på förmiddagen. Nu är det avklarat och jag är ledig. Nu sitter jag här med en underbart god sallad från Sahflor´s med dinkelpasta i röd pesto, räkor, kräftstjärtar och fetaost. Till det norpade jag med mig hela 4 skivor av Vilmas fantastiska knäckebröd. Har ni inte smakat det är det ett måste. Fungerar utmärkt till små plockrätter med knäckebrödet som bas och en god topping. Sahflor´s är något jag verkligen kommer sakna från Gävle, får nästan börja fundera på att öppna ett liknande ställe hemma.

Helgen ska ägnas åt min framtid då jag ska söka utbildning, praktik (och jobb?) till hösten, men också åt träning och åt att göra så lite som möjligt. Känns skönt, men ovant.
Blommor på mammas köksbord

Inga kommentarer: