lördag 15 mars 2008

Pluggsnack

Gårdagskvällen hemma hos Erika var mysig som vanligt. Lite småsega efter första dagen i vår massageutbildning, 6 timmar av att ge och få massage. Inte helt fel dock. Vi delade i alla fall på en flaska vin och gjorde pizza med skinka, champinjoner, färsk basilika, tomatsås och mozzarella.

Var ovanligt seg när jag skulle iväg på stepen i morse men tog mig dit och det var kul även om jag känner att jag borde hoppa över vinet på fredagskvällen för att inte tuppa av i Marias hårda tempo.

Nu är det seriöst plugg som gäller. Målet är att vara klar med min uppgift om Idrottspsykologi för att kunna ägna morgondagen åt hemtentan. Lite snacks till pluggandet är viktigt för resultatet. Jag blandade 1 apelsin, 1 äpple, några skalade hasselnötter, naturella cashewnötter, kanel och 70 % choklad. Till det dricker jag kanelkaffe med skummad mjölk. Blanda i lite kanel i kaffebönorna när du kokar kaffet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att jag tycker att det är en mycket bra idé att du går massageutbildning! =)

Anonym sa...

shit vad bra du är mitt kostsnille. Själv har jag just ätit upp vår gino till min kafferast från plugget :) Puss på dig du söta.

Anonym sa...

Jag håller med Emma - agerar gärna testperson nu när du kommer hem (jag menar - om du känner att du MÅSTE träna på övningarna=)

Så himla kul att du kommer hem! Ses snart!

Kram