fredag 28 mars 2008

Snyft

Ni skulle bara veta hur tomt det är här utan Fluffy. Ingen som hoppar av glädje när man kommer innanför dörren, ingen att ta med sig ut på en promenad eller som skäller hysteriskt så fort porttelefonen ringer..

Update: Hm, det blev inte direkt bättre av att vinka hej då till Erika och hennes mysiga familj när de packade flyttlasset till Borlänge. Tomt på min vägg blev det också då jag sålde min tavla till Erikas mamma. Allt känns mycket konstigt..en surrealistisk fredag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sålde du tavlan redan nu?
Usch ja, det känns konstigt allting.. som att nånting håller på att gå i graven. Skabbrevseran är snart slut. Men inte vår vänskap :)

Puss kram

Anonym sa...

Ja fy katten Elin, hur konstigt tror du inte det känns att ha hela lägenheten i mammas hus? Min bostad ska vara bredvid din för att det ska vara som bäst.

Ses på måndag du underbara vän.

Kram kram!

Anonym sa...

Sålde du min sjöbodsbild? Fan vad grymt i så fall...här blir man känd utan att själv veta om det.. ;-)