fredag 4 januari 2008

Kallt och jävligt

Då var vi hemma igen, vad nu det skulle vara bra för. Min väska gillade nog livet på resande fot för den stannade kvar i Amsterdam för att sedan ta flyget till Sönnefjord i Norge. Därefter hoppas jag att den åker vidare till Köpenhamn för det vore trevligt om jag fick tillbaka mina saker. Tills dess är det jag som behåller mössan på, jag klarar mig helt enkelt inte utan min plattång!

Helgen kommer uteslutet att ägnas åt familjemys. Ikväll blir det middag med mamma och Henrik, givetvis blir det vår klassiker - räkrulle. Pavlova till efterrätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin! Hoppas du haft en bra resa. Någon fick frågan "vad är Pavlova för typ av maträtt" på ett frågesportspel. Det var ju en efterrätt men vad är det för något?

Anonym sa...

Jag saknar dig oxå, i massor. Och din blogg :) Men snart ses vi allt. KRAM!b