måndag 24 december 2007

God jul!

Da var det julafton. Maste medge att det kanns konstigt. Onskar att jag kunde vara hemma just idag och fira jul med familjen och sedan vara tillbaka i Australien i morgon igen. Alla tre syskonen saknar julen i huset. En mastodontgran, godisbordet, 100 julklappar "fastan vi inte skulle ha sa manga i ar", Theo i sin fluga, farmor och mormor som kommer med kottbullar och korv, pappa som gar runt och sjunger lite julsanger och sa vidare. Det hade varit mysigt.

Vi firade jul i gar dock och fick faktiskt till ett riktigt fint julbord med hemmagjorda kottbullar, korv, lax, rakor, sill (killarna vara pa IKEA och kopte), knackebrod, agg, potatisgratang, majs m.m. Till efterratt blev det glass med farska jordgubbar (det har i alla fall inte ni) och vi spelade kort och "Land och stad".

For ovrigt har jag inte sa mycket att komma med. Ar sjuk sedan en vecka tillbaka och borjar bli riktigt uppgiven. Forhoppningsvis blir jag battre, annars far vi hoppas att jag har battre tur med doktorer nu an forra gangen jag var har.

God Jul pa er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

GOD JUL TILL ER ALLA. KÄNNS TOMT NÄR NI INTE ÄR MED OSS. KRYA PÅ DIG ELIN. KRAM FRÅN BITTE GÖRAN ANNA THEO MORMOR O FARMOR