lördag 29 december 2007

Manly beach 28/12

Fredrik, Peter, Emma, jag och Andreas
Pontus, Andreas, Fredrik, Peter, Emma och jag

Det verkar som att turen ar pa var sida vad galler vadret for vara sista dagar i Sydney och vi kan inte vara gladare over det. Antligen klarbla himmel, stekande sol och heldagar pa stranden. I gar morse tog vi farjan till Manly beach da vi trodde att det skulle vara for mycket folk pa Bondi. Det var inte direkt lite folk pa Manly heller, jag tror aldrig att jag har sett sa manga manniskor samlade pa en strand samtidigt. Det var sa varmt att boken till min rygg smalte sa alla sidorna trillade ut huller om buller. Men, vi klagar absolut inte. En superskon dag och en liten forbattring pa brannan aven om vi var lite val duktiga pa att smorja in oss. I morgon gar vi ner till faktor 8..

Inga kommentarer: