onsdag 12 december 2007

Onsdag 12/12 Sydney

Darling Harbour

Sydney tower
Ska man?
I morse var tvungna att byta rum vilket vi surat lite over i veckan. Nu surar vi inte langre. Det nya rummet ar lika stort som min lagenhet med havsutsikt och en jattesang med en massa fluffiga kuddar. Det tackar vi for.

I dag skiner solen, har varit lite smamolnigt pa formiddagen men nu ar himlen klarbla och vi ska snart ta en promenad ner till Operahuset och ta en fika. Innan idag har vi strosat runt i Darling harbour, provat Uggs och lunchat. Tog aven en svang till China town dar vi fick en massage av tva killar som visste vad de holl pa med. Det gjorde fruktansvart ont och jag kunde kanna varje knuta han loste ut i min nacke och rygg men sa har efterat kanns det valdigt skont.
Ikvall ska vi ata middag med Christopher som vi larde kanna i Melbourne forra gangen och i morgon bar det faktiskt av dit, till Melbourne!

2 kommentarer:

Frida sa...

Vilka fina bilder, jag blir väldigt avundsjuk när jag sitter här i kylan på jobbet. Ni ser ju ut att ha det kanon!! Jag tycker du ska satsa på ett par uggisar...
Ha det så bra.

Kram kram

Anonym sa...

Hej kära Elin!
Roligt att följa er resa här på bloggen :) Ser ut som att solen har tittat fram ( det gör den inte här i Gävle..).
Gävle saknar dig!
Puss kram