söndag 30 december 2007

Balmoral beach 30/12




Alsklingsblomman, Frangipani
Nedan, Emma i Kirribilli

Hm, kanske inte var sa smart att bara anvanda faktor 8 anda..kanner mig lika fried i ansiktet som min stir fry som jag nyss atit pa den supergoda restaurangen Stir crazy i Kirribilli.

Emmas och min frukost den har veckan bestar vanligtvis av scones och cappucino i Queen Vctoria building. Inte far att vi vill vara speciella pa nagot satt men det ligger helt enkelt narmast. Lite udda kanns det dock nar man stapplar in dar i pyjamasen, utan att ha borstat tanderna. For att jamfora skulle det vara som att ata frukost pa NK. Darefter blev vi ett varsitt par Ugg boots rikare. Jag ar supernojd med mina i fargen chessnut, kommer att anvandas flitigt. Vi hann aven med en svang pa marknaden i Sydneys aldsta stadsdel, The rocks, innan vi tog bussen till var favoritstrand Balmoral. Lite meckigt att ta sig dit men det far det vara vart. Vi solade, badade, tittade pa alla lyxiga batar och at en jattegod sushi pa stranden.

Nyar i morgon! Vi har nyss varit nere vid bron och sett nar nedrakningen testades. Vi firar i lagenheten dar vi bodde innan, hos Adam i Kirribilli. Det blir fest pa taket med fantastisk utsikt mitt i hamnen. Gott nytt ar till alla er dar hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika fina bilder som alltid!!
Gott nytt år på dig vännen!!

Kramar och kärlek