tisdag 4 december 2007

Packning pågår

Om 24 timmar sitter vi på planet och jag packar för fullt. Är man en så rutinerad packare som jag är det inga problem alls. Kvällen ska ägnas åt att tvätta, vika och packa ihop kläder, gosa med en nybadad och nyklippt Theo, titta på DH och få bort sårskorpan på min näsa. Har rivit mig i sömnen och ser ut som ett freak.

Sänd oss gärna en tanke någon gång mellan i mrgn kväll och torsdag kväll då vi sitter på planet. Antagligen är vi helt däckade efter några glas vin och mormors sömntablett men förhoppningsvis kommer både vi och väskorna (please god) fram.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lovar att jag inte ska säga något om näsan imorgon (eller stirra)...tror jag i alla fall :)

Elin Wigermo sa...

Nu är min näsa så gott som återställd kan jag meddela. Förhoppnings kan du Emma, åka iväg med mig utan att skämmas :)

Anonym sa...

Ha så kul i Australien!

Anonym sa...

Trevlig resa! Ett dygn i en flygstol kommer att kännas som en kvart, haha =)

Tänker på dig!
Kram kram

Henrik sa...

Ah shit jag måste packa! Har dock ikväll köpt mig en väska som inte är stor som ett hus; glada nyheter för de som ska åka med i bilen! :-)
Ses imorgon! Kram Sonny