fredag 21 december 2007

Lazy days, Surfers paradise

Puh, idag ar det varmt! Fick leta lange i byran innan jag hittade ett tillrackligt svalt linne att ha pa mig. Gick upp relativt tidigt idag och var nere pa stranden en kvart senare for ett morgondopp i de hoga vagorna. Jag sager det igen, det ar verkligen livsfarlig men valdigt kul och dessutom ar det otroligt varmt och skont i vattnet. Det fina vadret holl i sig och vi lag kvar till efter lunch tills dess att vi kande oss lagom rodbranda och stekta hela bunten. Dessforinnan var jag tvungen att springa hem en vanda och fylla pa vattenflaskan och ta en iskall dusch for att jag inte skulle tuppa av.

Killarna spelar lite tennis pa hotellet och vi ska ta en fika och ga en svang pa stan. I kvall blir det middag pa Hard rock cafe. Det ar inga betungande dagar vi har direkt. Jag konstaterade precis for Emma att det jobbigaste jag vet just nu ar nar jag ska platta mitt har. Life's tough!

Inga kommentarer: