torsdag 22 november 2007

Dinkelcouscous & kyckling


Jag håller på att packa. Det är lätt!

Så här ser min strategi ut:
1. Samla alla väskor du äger
2. Samla alla kläder du äger
3. Rulla, vik och pressa ner kläderna i väskorna

Det här är inga problem ser ni.

Förutom det håller jag också på med skåprensning och då kan det se ut så här. På min tallrik den här lunchen; dinkelcouscous, kycklingfilé med sweet chili, majs, avokado, broccoli och ajvar medelhavsrelish. Om man inte gillar att äta sand så är det här med dinkelcouscous ingen bra idé. Jag säger det för ert eget bästa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoho jag kan riktigt känna kornen i munnen som sedan långsamt tar sig ner i halsen(host host)... här har vi ätit kinamat idag, tro det eller ej... och igår varmkorv på ikea i Salzburg! =)

ha det gott och en fantastisk resa!!!

PUSSAR

Anonym sa...

Har inte läst din blogg innan men fastnade och läste från början och nästan ända till slutet. Måste ju jobba något idag också ;) Väldigt fina kort och verkar vara mycket god mat! Keep up the good work kanske man kan säga ;)

Anonym sa...

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5179264698618004235&postID=9149492892635413114

Kolla in elin! Det kanske står en elefant utanför ditt fönster :)