måndag 12 november 2007

Mjuka fötter

Jag håller med Erika, det är ruttet ute idag. Snö, hagel och regn i en salig blandning. Är man från Skåne är det dock tillåtet att klaga på vädret. Det hör liksom till. Dagen har bestått av plugg, besök hos Karolin i hennes och Jimmys nya jättefina lägenhet och två timmars träning med Bodypump och Dance. Något problem måste man ha i sitt liv om man känner för att fortsätta träna efter det. I vilket fall är det det mest effektiva sättet för mig att tränga bort alla dumma tankar och stress inför framtiden.

Till middag blev det lax, potatis, broccoli, majs, tomat och citronssås. Inte så spännande på bild men nog så gott. Passar även på att köra lite pedikyr och fotvård. Gjorde ett skållhett fotbad som tinade upp hela mig. Blandade i slösaktigt mycket flingsalt, olivolja med citron och saft från en citron och tänka sig så mjuka mina fötter blev. På med ett par varma strumpor och nu åker jag kana på mitt olivoljiga golv. Dags att halka bort till soffan med en skål apelsinsallad och äppel & kanelte kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får det alltid att låta så himla mysigt Elin. Själv så har jag inte ens duschat efter träningen. Har dock satt ihop vardagsrumsbordet. Blev not so nice - suck!

Kramkram