onsdag 14 november 2007

Maskerad?


I dag kommer sophustanten får sig en glad överraskning!

Har varit nere i förrådet och grävt fram en massa kläder som aldrig används för att se om jag hittar några godbitar bland sommarkläderna som jag kan ta med till Sydney. Jag blir nästan rädd när jag går igenom kassarna. Ok att modet förändras och inte trodde jag för några år sedan att min favoritoutfit nu skulle vara leggins och storkofta men hallå? Vad tänkte jag när jag handlade allt detta? Det är hundra linnen i 100 % viskos, flertalet med halterneck som verkligen inte passar i. Det är kjolar, blommor, puffar och volanger. Det känns som att jag fram tills för några få år sedan gick runt som en fjortis som inte riktigt hade lärt känna sig själv. Kanske tänker jag lika dant när jag 5 år senare sorterar mina nuvarande kläder men förhoppningsvis inte. Fortsättningsvis skulle det vara schysst om ni berättade för mig om jag går runt och ser ut som en förvuxen bebis eller påskkärring. Tack.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha, kom ihåg att det gröna linnet var ett av de två linnen som du valde att ha med dig till Australien förra gången så då måste du ju ha gillat det i alla fall!
Är det OK om vi tar med oss mer än två denna gång? :)

Anonym sa...

Elin, du är faktiskt en utav de lyckliga få som klär i det mesta!

Anonym sa...

Haha...you påskkärring you.. ;-)