tisdag 5 februari 2008

Elinpizza

Utbildningen i Hälsodiplomering började idag. Detta innebär heldagar i skolan flera dagar i rad, något vi kanske inte är så vana vid. Förutom att jag fått flänga tillbaka mellan skola, hem och träning tills jag var helt slut har det varit en rolig och lärorik dag. Min arm känns fortfarande lite stickig och bortdomnad efter att Erika tagit mitt blodtryck minst 10 gånger :) Gjorde pizza till middag och den blev precis sådär enkel och god som jag vill ha den utan att behöva ta hänsyn till min kära vänner som gillar sin med extra allt ;)

Färdig pizzabotten, mozzarella, lufttorkad skinka, färsk basilika och tomatsås.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hi, Elin. Order an elinpizza for me.It is beautiful! Congratulations!

Fernando.

Unknown sa...

Hi Elin, please, translate in English Elinpizza for me. I like pizza a lot. The Brazilians love pizza. Thank you. Have a nice day. Excuse my English.

Fernando.

Elin Wigermo sa...

Well, on my pizza it´s mozzarella cheese, tomatosauce, fresh basil and prosciutto! Simple as that :)