torsdag 28 februari 2008

Familjen med kameran på magen



Henrik
Mamma
Elin

Fotografering är ett intresse som vi delar i familjen. Jag fotar, som ni märkt, gärna mat. Det är nästan det bästa med själva matlagnings-/ätproceduren just nu. Mamma kryper gärna runt på marken i något konstigt ställe som Antarktis eller Kazakstan och fotar blommor och Henrik tar fantastiska bilder från sina många resor.

I dag fick jag ett mail från Henrik att en av hans bilder varit med i en blogg i Windsor där han befann sig i helgen. Tänkte ta mig tillfälle i akt att tipsa er om att gå in och titta på hans nya fotosida där man kan se några av alla fina bilder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint inlägg med era bilder också! Tycker verkligen att ni två är jätteduktiga, du lägger verkligen ribban högt med fina matbilder och mamma överraskar med intressanta vinklar och vyer från märkliga platser. Jag är imponerad.

Fege sa...

Jag uppskattar också era bilder, jag blev ju t.o.m. så intresserad av fotografering att jag steg upp innan solen i Blue Mountains. Något jag uppskattar nästan lika mycket som era bilder är att se när ni tar bilderna, för att ni förstå vad jag menar kolla gärna in min blogg

www.fegesblogg.blogspot.com