lördag 3 februari 2007

Det är vår i luften

Idag skiner solen och det är hela 7 plusgrader, kan inte beskriva hur glad jag blir av värme och solsken. Äntligen. Har varit och tränat mitt absoluta favoritpass på gymet, ibland är det så jäkla skönt att ta ut sig fullständigt. Känslan av att man kan köra tills man stupar är fantastiskt och till slut var det bara benen som gav upp. Tog en promenad hem i solen och lyssnade på den här låten, riktigt grym tycker jag.

Melodifestivalfest här ikväll, även det ett vårtecken :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt det där! Jag längtar också efter att ta ut mig fullständigt! Det ska jag göra imorgon. Plugg, sola och sen springa 6 km. Hoppas ni får en trevlig kväll ikväll! KRAMAR till dig! /Lovisa

Anonym sa...

mm det är härligt att arbeta sig fullständigt utmattad, hehe... idag kändes det dock som att jag sprungit ett marathon utan att ha gjort det, konstigt... skönt? ja för all del... =)

tack för en supergod middag och en sprallig o glad kväll, tröttheten till trots! ;)

PUSS