fredag 9 februari 2007

Fredagsmys

Ja, det är skönt med helg konstaterades när jag träffade Annika & Helena ikväll för lite fredagsmys. Vi har en hel del i skolan för tillfället vilket gör att det känns lite extra nice att det är helg och man kan spendera lite tid kravlöst degande i soffan. Blev lite sugen på fredagsplock och gjorde wraps med bönsalsa, majs, rödlök, guacamole, tomat och sallad. Kan verkligen rekommendera Go greens bönsalsa. Gjorde en annan rätt för ett tag sedan när jag blandade salsan med tonfisk och pasta och gjorde en gratäng i ugnen med lite mozzarella.

När tjejerna kom åt vi fruktsallad och egenpoppade popcorn och mitt nya supergoda the; grönt the med rabarber grädd. Ska verkligen försöka skära ner lite på min kaffekonsumtion och gå över till lite mer thedrickande. Både godare och bättre för kroppen om man tänker efter. Fast helt kommer jag aldrig sluta, ibland finns det inget godare än en kopp kaffe och choklad..


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för ikväll!! Vilka fina bilder du knäpper på maten, så fint lägger jag aldrig upp min mat... få kanske börja med det för man äter ju med ögonen oxå, right?
Sov gott!
Kram kram

Anonym sa...

Ja, du verkar ha fått in snitsen med kameravinklar o ljus, keep up the good work! ;)

hmm man kanske ska prova bönsalsan...!

tack för ikväll, ses imorgon, mmm så mysigt... ;)

PUSS o GODNATT!

Anonym sa...

Mums va gott det ser ut! Och tulpaner har du också köpt. Ska jag också göra när jag kommer tillbaka - kanske till mig själv på alla hjärtans dag så man slipper känna sig allt för misslyckad om man står utan uppvaktning :) Ses imorrn bejbi! kram puss!