torsdag 8 februari 2007

En god dessert

En kväll helt för mig själv, skönt för omväxlings skull. Detta innebär manikyr, pedikyr, telefonprat och mys i soffan med the och en god dessert. Man ska verkligen passa på att äta apelsiner under den här årstiden då de både är supergoda och billiga. Jodå, jag har kollat vad de kostar och för bara 9,90 kr kg får du goda apelsiner på ica, bara 1 kr dyrare än willys med andra ord :) Jag skalar apelsinen, skivar ganska tunt och äter med kanel och honung. Gärna med en kopp grönt the till.

Att maten är viktig för träningen fick jag erfara idag när jag försökte köra pump på endast lite ris och grönsaker flera timmar tidigare. Enorm skillnad vilket är oerhört irriterande, man vill ju alltid ligga på topp och att man inte orkar för att man ätit dåligt är bara dumt.
Verkar som att jag blir ensam i Sätra i helgen vilket känns lite ovanligt men som tur var har jag ju andra sötnosar att umgås med. Kanske en god middag och en solig utflykt på lördag med matsäck och en lång promenad?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder! Har du tagit båda? =)

Mmm promenad o matsäck låter mysigt o trevligt! Middag också för den delen... ååh vad vi är mysiga o trevliga jämt...! ;)

ses imorgon, sov gott!
kram

Anonym sa...

ja, åh! ni kommer få en toppenhelg! känns lite vemodigt att åka hem när jag samtidigt vill umgås med er! Puss å kram!

Anonym sa...

Låter jätte mysigt det där. När alla tentor är klara och det är dags för fysisk aktivitet ska jag också skaffa mig ett riktigt liv! KRAM och trevlig helg! /Lovisa

Anonym sa...

Hoppas inte Sätra blir allt för tomt utan mig och Erika.. Du kan ju alltid knacka på hos Tomas eller gå hem till grannen på en Jäger ;) Ses på söndag, då är jag tillbaka - frisk och pigg! Puss kram!