torsdag 22 februari 2007

Rapport

Här var det snökaos! Intressant att det alltid blir just kaos när det snöar i Skåne men i dag är jag faktiskt beredd att hålla med. Det blåser något vansinnigt mycket vilket inte direkt underlättar. Själv körde jag fast i en snöhög på väg hem från jobbet i går kväll då jag inte såg mer än 1 m framför mig. Som tur var kom en kille stark som stålmannen till min undsättning innan jag ens hann ringa till mamma i panik. "Jag lyfter på tre" skrek han och rätt var det var lyfte han bilen flera dm upp i luften och jag kunde lätt köra vidare. En sann vardagshjälte - som faktiskt var..från Norrland...Han måste ha skrattat åt oss lamslagna skåningar :)
Hoppas hoppas hoppas att allt är ok med flygavgångar i morgon, tentan kan väl va men jag vill ju inte missa festen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, va roligt att "räddaren i nöden" var från norrrland :D Hoppas verkligen att det inte blir strul med flyget!!
Festen - mycket viktig!
Kram kram

Karolin sa...

Haha, baby here I am, kom och hjälp mig :) Hoppas du hinner komma i tid till tentan...och festen!
puss!

Anonym sa...

Oj shit. ja, det snackas en del om skåne på nyheterna och vädret. Jag känner på mig att flyget kommer lyfta, men däremot kommer du nog få vara med om en karusell värre än de tidigare gångerna. Ses imorn, tjoho :)
KRAM KRAM

Anonym sa...

Ska bli härligt att få dig tillbaka godisgumman! ;)

Vad skulle världen vara utan starka män (ffa fr Norrland!)?

hoppas du är med oss på vår resa genom Polhemsskolans hälsodag! =)

BYE SUGARPIE!