lördag 24 februari 2007

Äntligen!

Tentan avklarad och nu är det äntligen dags för en välförtjänt lite lugnare period. Kursstart på måndag igen och jag har visserligen en del att göra men just idag tänker jag inte tänka på det. Nu väntar hårdträning med start på måndag, hatar att man tappar lite så fort man är borta från träningen en vecka och det ska bli jätteskönt att få komma i gång igen.
Tentan gick bra och jag firade med en bukett tulpaner och en ärtgrön top. I kväll är det tentafest som gäller. Lokalen är fixad och det verkar komma mycket folk. Kan inte bli annat än supertrevligt med det bästa sällskapet i hela världen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är så skönt att du är tillbaka hos oss igen, då är allt sig likt. Kommer bli toppen ikväll. KRAM

Anonym sa...

Jag kan inte annat än att hålla med. Jag passade också på att köpa en ny partytop. Nu väntar scampi och solidaritet =)
Party Hard! Ses på måndag. Kram!
/Lovisa

Anonym sa...

nice 2 have U back!!!

kraam