torsdag 29 mars 2007

Friskis & svettis

Åh hej, åh hopp. Nja, kanske inte riktigt min melodi men är glad att jag kan träna under tiden som jag är hemma. Tur att du inte var med Karolin, där snackar vi apatisk instruktör, hjälp. Testade skivstångspasset och visst, det är ju vad man gör det till men en halvtimme till uppvärmning (i form av extrem lågtempoaerobic) och nedvarvning var kanske lite väl mycket. Och samma vikter till ben, utfall, bröst och rygg utan tid att byta? Ja, det var ju inte vad jag var van vid i alla fall men jag vänjer mig nog och i morgon är det dags att testa Aerobic 2 med avancerade stegkombinationer, haha, spännande värre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj vilken friskisdiss ;) Du får försöka hitta dina favoritpass och ledare så blir det säkert jättekul! Se på mig, jag skuttar omkring med glädje. Men som sagt, det gäller att hitta guldkornen.
Klart skumsvampen är din påkomma, klubban där :)
Ta hand om dig min vän.
Puss och kram!

Anonym sa...

Haha, ja det var då en friskisdiss.. ska jag vara ärlig gillar jag inte det heller särskillt mycket... men det finns säkert guldkorn, som Eirka sa! =) hoppas du har det bra down there! Kram kram

Anonym sa...

haha roligt att upptäcka nya världar! ;) snart kommer du bli frälst ska du se och byta från WC när du kommer tillbaka... :P

miss u babe

Karolin sa...

Haha, tack och lov säger jag att du inte går på vad som helst ;) Och inte få byta vikter.. Illa! :) Good luck på aerobicen säger jag, Kraaam