tisdag 6 mars 2007

Utmanad

Tyvärr måste jag bortse från reglerna då jag inte känner 6 bloggare förutom de som redan är tagna men här kommer i alla fall min lista.

Sex underliga saker med mig själv
1. Jag lider av extrem vithajsfobi och mår väldigt fysiskt och psykiskt dåligt när jag ser eller tänker på dom. Ok men vaddå tänker ni, hur ofta stöter man på en vithaj? I mitt fall: i badkaret, duschen, badhuset, i Åhus, i en insjö, överallt. Jag kan inte ens ha fötterna på golvet i skrivandets stund. Leave me alone for the love of God!
2. Jag är pedant ut i fingerspetsarna. Ordning och reda gäller hemma hos mig och jag har exakta ställen för alla saker för att, vad jag tror, underlätta min vardag. Problemet är att det kanske ger just motsatt effekt!?
3. Jag måste alltid ha samma skåp till min jacka på gymet, nr 69 (smack smack)
4. Jag är extremt rädd för att kräkas. Kan inte ens skriva om det.
5. Jag klarar inte av att ta i bomull och jag avskyr att gå i snö så att det knastrar under fötterna. Jag ryser i hela kroppen och det ilar i tänder, iiiihhhhhh!!!!!!
6. Jag önskar att min Katt dog

3 kommentarer:

Karolin sa...

Hahahaha, vilket avslut! Hahaha! Kul att läsa om skåpet, det visste jag inte baby! samck smack! Nu - promend. Utan snöknaster!

Anonym sa...

Roligt att du antog utmaningen =) Vi är allt bra olika, men det är ju bara roligt det!
Kram kram

Anonym sa...

haha!!! tokfia