lördag 24 mars 2007

Träningskick

Åh vad grymt! Efter att ha känt mig helt slut i kroppen den senaste veckan fick jag äntligen njuta av två hårda träningspass där jag återigen kände mig på topp, underbart. Äntligen en pumpinstruktör som får folk att ta i lite extra och dessutom blandar lite låtar från gamla pass. När jag kom ut från gymet var himlen blå och solen sken, kan knappt bli bättre. Willysbacken har aldrig känts så lätt som idag :)

När energin fortfarande är på topp ska jag sätta mig och skriva klart min skoluppgift, inte långt kvar nu. Kvällen ska för ovanlighetens skull spenderas ensam men ärligt talat ska det bli riktigt skönt. Manikyr, pedikyr, ansiktsmask, hårinpackning, en film och lösgodis..sounds lovely. Har hört mycket bra om den där filmen och ger den en chans trots att jag inte är ett stort fan av Adam Sandler. Bäst för er, Erika och Helena, att den håller måttet :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Bridget Jones-länken var rolig! Bring me lösgodis när du kommer hit!! Jag dör av lakrits-sug!
På tal om att härma skånska var jag på en fest igår med tre spanjorer som försöker prata tyska. Mycket lustigt blir det när tyskarna börjar försöka härma den spanska accenten... ;-)

Anonym sa...

åh vilken skön kväll du har framför dig. njut ordentligt av ensamheten, man vet aldrig när den inträffar igen. haha :) och du, kom över om du mot all förmodan skulle känna dig ensam.
Kram Kram!