onsdag 21 mars 2007

Kärlek

Hur jag ska klara mig i sex veckor er är en gåta. Jag vill inte ens tänka på det. Det som är så bra med vårt mysiga gäng är att man kan vara sig själv i alla lägen. Precis det är vi också och någon som har förklarat det här på ett klockrent sätt är Karolin. Det är just för allas egenheter och egenskaper som vi har det så kul tillsammans.

En annan blog som definitivt är värd att titta på är Sonnys. Helt fantastiska bilder och jag blir så sugen på att åka till värmen, solen och vita stränder - ge mig!

Busy dag idag också med föreläsning på en annan skola i förmiddags, kul men nu är det skönt att få fokusera på sina egna skoluppgifter igen - har en del att ta tag i där. Hemma kl 19.30 efter en mycket intressant kvällsföreläsning om Mag - tarmsjukdom. Tänkte äta fil men kände för något lite mer matigt så det fick bli en favorit när det kommer till snabb och lättfixad mat. Bulgur, tonfisk, tomat, avokado, apelsin, majs och en massa citron.



3 kommentarer:

Anonym sa...

shit maj-britt vad jag kommer sakna dig! lilla fröken elin! du behövs här. men sex veckor går snabbt, se bara bakåt i tiden.
Kärlek till dig!

Karolin sa...

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på att du ska åka bort. Förträngning kallas det... Usch, vill inte, vill inte! Åh-hååk inte! Om du prompt ska göra det så kom tillbaka snabbt! Och med en tröja till mig ;) Kram och kärlek!

Anonym sa...

Nej jag har inte heller tänkt så mkt på att det är så snart du åker... :( gävle kommer inte bli detsamma utan dig!!!

bara att njuta lite extra av din närvaro nu in i det sista... ;)

snyft