fredag 11 maj 2007

Fredag i Gävle





















Från att ha suttit och suckat över mitt tentaplugg till att strosa runt i Bolougnern i två timmar och smygfota människor till att prova en roligt färgglad "Kylieklänning" inne på HM till att vara mitt i en musikfestival med sång som gav mig gåshud över hela kroppen. Vilken helomvändning på min tråkiga dag!
Det är inte lätt att ha en äldre bror som är bättre än mig själv på nästan allt, utom matagning, men jag resonerar att övning ger färdighet och det är fantastiskt kul!

Är det något jag gillar med Gävle så är det Bolougnern..






4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad härligt elin :)

Anonym sa...

Hej!

Först av allt är jag smickrad över att du tycker att jag är bättre än du. ;-) När det gäller matlagning är du dock en inspiration, och jag tycker att dina bilder är jättefina! Gillar särskilt damen med cykeln, den lilla flickan och bäcken med bladen i förgrunden. Gävle ser verkligen superfint ut!

Anonym sa...

Kul att det är någon som har det soligt och fint i alla fall. Här regnar det hela tiden känns det som. Jag har köpt gummistövlar idag!

Frida sa...

Vad fint det verkar vara i Gävle... Du är ju en höjdare på att fotografera. Kul att ha en sådan pass bra kamera. Nu ska jag chatta vidare här på jobbet!! Jippi.