torsdag 10 maj 2007

Mums

Jag är mig inte riktigt lik sen jag kom tillbaka till Gävle. Jag har fortfarande inte kommit iväg till gymet (det killar lite i halsen), jag åt en hamburgare på Sibylla efter min IKEA-tripp och jag har ätit korv med bröd (fullkornsbröd med kycklingkorv) till kvällsmat. Det är väl så att när man kommer ifrån vårt extremt hälsosamma liv här uppe, och allra helst till USA för den delen, så släpper man efter lite. Just nu känner jag för att njuta av livet och visst gör jag detta allra allra bäst genom att träna och äta bra, vilket jag också fortfarande gör, men ibland är det faktiskt skönt att vara lite mer normal :) En varning dock, testa inte den här rackarn. Den kommer att förfölja dig för all framtid. Lyssna på; Misst Higgins - Forgive me. Så fint att jag bara gråter..

4 kommentarer:

Frida sa...

Mmmm gud vad gott det ser ut, det är riktigt frestande!! Back to work!! Kram

Karolin sa...

Har du ätit den där, själv? :) Oh my!
Ses ikväll, var du nu än håller hus :)
Stor kram

Anonym sa...

Bra att du är lite "onyttig" elin! Det är sunt för själen ;P
Ha det bra i helgen... Synd att jag missar utgången! Puss å kram

Anonym sa...

Jag tror oxå att det är sunt för själen :D Bara man inte lever ett helt liv med hamburgare, korv med bröd och brownie :)

Ses sen.
KRAM KRAM