söndag 27 maj 2007

Helgen som varit




Sista helgen i Gävle kunde knappast blivit bättre. Jo, möjligtvis om Karolin hade varit på samma uteställe som oss i går kväll, om bulan i min panna kunde sluta värka och om jag fick tillbaka min jacka. Annars har det bara varit hur kul som helst. Vi började kvällen med tjejgänget + Cosmo innan vi åkte ner till killarna på stan och därefter Goya hela natten lång. I dag har jag, förutom tvätt och städ, hunnit med en rolig utflykt till stranden vid Engeltofta tillsammans med Erika och Cosmo. Erika den galningen sprang ut i vattnet medans jag knappt kunde doppa tårna då det var så kallt.

Middagen blev en urgod bakispizza med tomat, mozzarella, kapris och basilika.

5 kommentarer:

Karolin sa...

Ja, tänk om jag hade varit på Goya med er.. Iofs så visste jag inte var jag var när jag var inne på Slick :) Det var nog då Jimmy gav mig en mineralvatten, haha! Mysig dag du haft! Ses imorgon baby :)
Kram

Anonym sa...

mums vilken god pizza! Vilken toppenhelg vi haft vännen tillsammans. Kram på dig!

Anonym sa...

Tack för en riktig toppenhelg! Jag hade jätteroligt i lördags! När jag saknar er i sommar får jag tänka tillbaka på det =) Ses snart!
Kram kram

Frida sa...

Härligt att äta bakis Pizza, det är då det smakar som bäst. :o) Kramis

Anonym sa...

Hej! ni verkar ha haft det toppen, vilken mysig bild på dig o erika! ses snart, håller tummarna för dig på tentan ;)

PUUUUUUSS