tisdag 29 maj 2007

Sista dagen i Gävle

Då var det äntligen dags att ta sitt pick och pack (vilket är en hel del) och bege sig söderut i 3 månader. På ett sätt känns det märkligt eftersom det känns som att jag varit "ledig" sedan slutet på mars men jag har längtat mycket efter sommaren också och det ska bli fantastiskt skönt att komma hem. Nackdelen med det hela är att det är många här uppe att säga hej då till och även om Erika och Karolin kommer och hälsar på om två veckor är det andra det dröjer längre innan man får se igen. Vi samlades på Java för en farvällunch (en supergod sallad med fullkornspasta, kikätor, mozzarella, parmaskinka m.m) och splittrades sedan upp till olika delar av Sverige och Europa. Kommer sakna er.

Efter att ha varit ute och sprunigt i regn i morse och blivit blöt om fötterna i mina gamla springskor bestämde jag mig för att det var dags att investera i ett nytt par. Min motivation har redan höjts, nu ska det joggas hela sommaren!

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow, ett par RIKTIGA SPRINGskor elin! nu kommer det gå undan i löparspåret. Ta hand om dig i skåne! snart ses vi igen. stor kram och massa kärlek!

Anonym sa...

Du kommer springa supersnabbt i dina nya skor!! Ha det superbra under "sommarlovet". Pussar och kramar

Karolin sa...

Du kommer inte ångra dig av sko-köpet! Men jag kommer dock springa som en tock i sommar så i höst ska jag springa om dig med hästlängder :)
Ha det så superbra nu så ses vi om bara 2 veckor!
Puss kram

Frida sa...

Trevligt med nya spring skor, det lär behövas när man ska rensa hjärnan efter jobbet!!

Kram